Problem z Vulcanem
Szanowni Użytkownicy,
Wszystkie problemy, które napotykacie z platformą Vulcan, prosimy kierować bezpośrednio na adres e-mail: Pomoc@vulcan.edu.pl. Niestety, platforma zaprzestała oferowania wsparcia telefonicznego, co dodatkowo utrudniło nam możliwość udzielania Państwu wsparcia technicznego w przypadku problemów, które pojawiają się z aplikacją u rodziców. Dlatego jedyną drogą uzyskania pomocy jest kontakt mailowy. Ze swojej strony możemy pomóc w wygenerowaniu kodów dostępu oraz zmianie adresu e-mail. Jeżeli chcieliby Państwo sprawdzić, jaki adres e-mail został podany przy rejestracji w Vulcanie, prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły. W przypadku każdej innej pomocy związanej z aplikacją, prosimy o bezpośrednie zgłoszenie do zespołu Vulcan.
Chcielibyśmy również poinformować, że resetowanie hasła do konta rodzica lub ucznia może wykonać wyłącznie użytkownik osobiście. Niestety, nie mamy dostępu do resetowania Państwa haseł. Jedyne, co możemy podpowiedzieć, to adres e-mail, który można wskazać przy próbie resetowania hasła bezpośrednio w oknie logowania do konta.
Pragniemy również przypomnieć, że wszystkie instrukcje wideo znajdą Państwo na oficjalnym kanale YouTube platformy Vulcan: VULCAN - rodzice, uczniowie.
Z wyrazami szacunku,
Zespół wsparcia IT