Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach

 

ul. Dzika 36, 05-091 Ząbki

tel. 603 047 505

 

Konkurs świetlicowy pt.: „EKO–KAPELUSZ PANI WIOSNY”

Przedstawiamy REGULAMIN KONKURSU PT.: „EKO – KAPELUSZ PANI WIOSNY”

I. Organizator konkursu

1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach.

2. Nadzór nad przebiegiem konkursu pełnią wychowawcy świetlicy.

II. Cele konkursu

1. Rozwijanie zdolności i umiejętności artystycznych uczniów.

2. Kształtowanie świadomości ekologicznej.

3. Promowanie idei recyklingu i postaw proekologicznych.

4. Rozbudzanie wyobraźni i kreatywności uczniów.

5. Rozbudzanie zamiłowania i szacunku dla otaczającej przyrody.

III. Warunki uczestnictwa w konkursie

1. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas I - III uczęszczający do Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach.

2. Prace konkursowe mają być wykonane indywidulanie i samodzielnie.

3. Uczestnik może złożyć tylko jedną prace konkursową.

4. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestników. Administratorem tych danych jest Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach. Dane uczestników: imię, nazwisko, klasa mogą być publikowane na stronie internetowej szkoły, profilu RR na Facebook ’u oraz w siedzibie szkoły.

5. Dostarczenie prac oznacza akceptację warunków konkursu i regulaminu, którego ostateczna interpretacja należy do koordynatorów konkursu.

IV. Forma pracy konkursowej

1. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu kapelusza Pani Wiosny w formie przestrzennej o dowolnej wielkości.

2. Uczestnik wykonuje pracę konkursową dowolnie wybraną przez siebie techniką.

3. Praca konkursowa powinna zawierać wybrane materiały uznawane za surowce wtórne (np. plastikowe butelki PET i nakrętki, opakowania po produktach spożywczych, makulatura, rolki po papierze, wytłaczanki po jajkach, stare płyty CD itp.).

4. Do wykonania pracy konkursowej można wykorzystać wszelkiego rodzaju przedmioty służące do dekoracji (np. kolorowe sznurki i wstążki, sztuczne kwiaty, naklejki, koraliki itp.).

5. Praca konkursowa powinna nawiązywać do aktualnej pory roku.

6. Konstrukcja pracy konkursowej powinna być stabilna.

7. Każdą pracę konkursową należy opatrzyć informacją dotyczącą autora projektu: imię, nazwisko, klasa.

V. Miejsce i termin składania prac konkursowych

1. Prace należy składać od 15.04.2024 r. do 06.05.2024 r. osobiście do wychowawców świetlicy.

2. Prace konkursowe niespełniające wymagań regulaminu, nie będą podlegały ocenie.

VI. Kryteria oceny prac konkursowych

1. Prace będą oceniane według następujących kryteriów:

a. zgodność z tematem konkursu,

b. pomysłowość, oryginalność i innowacyjność w ujęciu tematu,

c. samodzielność wykonania,

d. wykorzystanie surowców wtórnych i innych materiałów ekologicznych,

e. ogólne wrażenia estetyczne.

VII. Ocena prac konkursowych i rozstrzygnięcie konkursu

1. Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzców do dnia 10.05.2024 r. Od wyżej wymienionej decyzji nie przysługuje odwołanie.

2. Za zajęcie I, II lub III miejsca przewidziane są nagrody rzeczowe i pamiątkowe dyplomy.

3. Wyróżnienia otrzymają maksymalnie trzy osoby, które zostaną nagrodzone mniejszymi upominkami i pamiątkowymi dyplomami.

4. Pozostali uczestnicy (inni niż ci ujęci w pkt. 2 i 3) za udział w konkursie otrzymają słodki upominek i pamiątkowy dyplom.

5. Wręczenie nagród odbędzie się dnia 10.05.2024 r.