„Przygoda z Harrym Potterem” - konkurs dla klas 2 - 7
Przedstawiamy Regulamin międzyszkolnego konkursu pt. „Przygoda z Harrym Potterem”.
I. Organizator konkursu
Organizatorem konkursu jest biblioteka szkolna Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach.
II. Cel konkursu
1. Rozbudzanie pasji czytelniczych oraz zamiłowania do literatury.
2. Uczczenie Światowego Dnia Harry Pottera.
3. Pobudzanie wyobraźni uczniów.
III. Adresaci konkursu
Adresatami konkursu są uczniowie klas II – VII Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w dwóch kategoriach wiekowych:
- uczniowie klas II – IV
- uczniowie klas V – VII.
IV. TERMIN
Etap szkolny: 8 maja 2024 r. (środa).
Finał międzyszkolny: 22 maja 2024 r. (środa).
V. Miejsce konkursu
Biblioteka Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach
VI. Warunki uczestnictwa i przebieg konkursu
1. Konkurs odbywa się w dwóch etapach:
a) I etap – szkolny
b) II etap (międzyszkolny) – finał w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach
2. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni uczniowie klas II-VII z podziałem na dwie kategorie wiekowe: klasy II-IV, V-VII
3. Zalecana literatura w kategorii klas II-IV
- J.K. Rowling, Harry Potter i Kamień Filozoficzny
- J.K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic
Zalecana literatura w kategorii klas V-VII
- J.K. Rowling, Harry Potter i Kamień Filozoficzny
- J.K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic
- J.K. Rowling, Harry Potter i Więzień Azkabanu
4. Zainteresowani uczniowie zgłaszają się do biblioteki do 26 kwietnia 2024 r.
Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie wypełnionej karty zgłoszenia (do pobrania w bibliotece).
5. Etap szkolny konkursu będzie miał formę testu.
Etap międzyszkolny konkursu będzie miał formę ustną, drużyny reprezentujące szkołę będą odpowiadać na wylosowane pytania. Zakres pytań obejmuje literaturę podaną w punkcie 3 oraz wiedzę na temat ekranizacji wymienionych tytułów.
6. Troje uczniów z każdej kategorii wiekowej z największą liczbą punktów przechodzi do drugiego etapu - międzyszkolnego.
7. Ogłoszenie wyników odbędzie się w dniu konkursu, po zakończeniu obrad komisji konkursowej.
8. Laureaci otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
9. Organizator zastrzega sobie możliwość wykonywania w czasie konkursu zdjęć pamiątkowych, które umieści potem na stronie swojej szkoły.
10. Osoby odpowiedzialne za organizację i przebieg konkursu:
Aleksandra Waligórska - alelsandra.waligorska@sp6zabki.pl
Wioletta Więczkowska - wioletta.wieczkowska@sp6zabki.pl
VII. Postanowienia końcowe
1. Organizator, w razie potrzeby, w szczególności w razie wystąpienia przeszkód z przyczyn od niego niezależnych, zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany postanowień Regulaminu, w tym zmiany terminu konkursu. Równocześnie Organizator zobowiązuje się do powiadomienia uczestników o wszelkich dokonanych zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem