Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach

 

ul. Dzika 36, 05-091 Ząbki

tel. 603 047 505

 

„Przygoda z Harrym Potterem” - konkurs dla klas 2 - 7

Przedstawiamy Regulamin międzyszkolnego konkursu pt. „Przygoda z Harrym Potterem”.

I. Organizator konkursu

Organizatorem konkursu jest biblioteka szkolna Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach.

 

II. Cel konkursu

1. Rozbudzanie pasji czytelniczych oraz zamiłowania do literatury.

2. Uczczenie Światowego Dnia Harry Pottera.

3. Pobudzanie wyobraźni uczniów.

 

III. Adresaci konkursu

Adresatami konkursu są uczniowie klas II – VII Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w dwóch kategoriach wiekowych:

- uczniowie klas II – IV

- uczniowie klas V – VII.

 

IV. TERMIN

Etap szkolny: 8 maja 2024 r. (środa).

Finał międzyszkolny: 22 maja 2024 r. (środa).

 

V. Miejsce konkursu

Biblioteka Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Małgorzaty Dydek w Ząbkach

 

VI. Warunki uczestnictwa i przebieg konkursu

1. Konkurs odbywa się w dwóch etapach:

a) I etap – szkolny

b) II etap (międzyszkolny) – finał w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach

2. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni uczniowie klas II-VII z podziałem na dwie kategorie wiekowe: klasy II-IV,  V-VII

3. Zalecana literatura w kategorii klas II-IV

- J.K. Rowling, Harry Potter i Kamień Filozoficzny

- J.K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic

Zalecana literatura w kategorii klas V-VII

- J.K. Rowling, Harry Potter i Kamień Filozoficzny

- J.K. Rowling, Harry Potter i Komnata Tajemnic

- J.K. Rowling, Harry Potter i Więzień Azkabanu

4. Zainteresowani uczniowie zgłaszają się do biblioteki do 26 kwietnia 2024 r.
Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie wypełnionej karty zgłoszenia (do pobrania w bibliotece).

5. Etap szkolny konkursu będzie miał formę testu.
Etap międzyszkolny konkursu będzie miał formę ustną, drużyny reprezentujące szkołę będą odpowiadać na wylosowane pytania. Zakres pytań obejmuje literaturę podaną w punkcie 3 oraz wiedzę na temat ekranizacji wymienionych tytułów.

6. Troje uczniów z każdej kategorii wiekowej z największą liczbą punktów przechodzi do drugiego etapu - międzyszkolnego.

7. Ogłoszenie wyników odbędzie się w dniu konkursu, po zakończeniu obrad komisji konkursowej.

8. Laureaci otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.

9. Organizator zastrzega sobie możliwość wykonywania w czasie konkursu zdjęć pamiątkowych, które umieści potem na stronie swojej szkoły.

10. Osoby odpowiedzialne za organizację i przebieg konkursu:
Aleksandra Waligórska - alelsandra.waligorska@sp6zabki.pl
Wioletta Więczkowska - wioletta.wieczkowska@sp6zabki.pl

 

VII. Postanowienia końcowe

1. Organizator, w razie potrzeby, w szczególności w razie wystąpienia przeszkód z przyczyn od niego niezależnych, zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany postanowień Regulaminu, w tym zmiany terminu konkursu. Równocześnie Organizator zobowiązuje się do powiadomienia uczestników o wszelkich dokonanych zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem